0

Strojenie Kebaba

Strojenie Kebaba. Przygotowania do sezonu 2k19 uważam za rozpoczęte. I nie tylko ja budzę auta z zimowego snu, widziałem już przemykającego uliczkami do warsztatu SEC'a, a także wietrzoną piękną 911/964. Ja zaś niebawem dopiszę...
0

Kosztowna wpadka

Kosztowna wpadka. I nie mam tu na myśli niechcianej ciąży, choć i w tym przypadku winna jest szparka. #VW nie ma ostatnimi czasy dobrej passy. Ciągnąca się afera z dieslami, czy idiotyczny pomysł testowania spalin...
0

Ostatnia część trylogii o Panamerach

Dziś ostatnia część trylogii o Panamerach. 4S Diesel - dla jednych fuuu, dla innych cacy. ON ➿ jako źródło zasilania sportowego samochodu można uznać za pomysł dość kontrowersyjny. Oto kilka suchych faktów. ✔️422 KM ✔️850 Nm ✔️285 km/h...
0

Lorinser by Night

Lorinser by Night. Znalazłem dziś wreszcie chwilę na pierwszą jazdę CL 500 vel Kotylionem. Przyssał się do cycka z etykietą 100. Niech ma, co mu będę żałował 😃 7G robi robotę! Niebo, a ziemia w...
0

🈶Japanese Tuning Style🈲

Xenonowe halogeny... klękajcie narody... oczywiście w komplecie z pozycyjnymi w ledzie 😂 Ktoś reflektuje na zamorskie extrasy? CL500 Lorinser vel Kotylion wraca do oryginalnych żarówek 😃 Na pokładzie jest jeszcze kilka tajemniczych udziwnień, więc to pewnie...
0

Poszukiwany – Poszukiwana

Poszukiwany - Poszukiwana Fiat 132 2000 z klimatyzacją. Co na pewno nie będzie zadaniem łatwym, gdyż po pierwsze w Fiatach, podobnie jak i Alfach namiętnie kochała się korozja, a po drugie wersja z klimą...
0

2k12

2k12 Rok 2012 zapisał się w mojej pamięci dwoma wydarzeniami. Pierwszym było odebranie w maju od dealera #Panamery #GTS. Drugim zajęcie zaszczytnego ostatniego miejsca w grupie, przez naszą reprezentację w piłce nożnej, podczas współorganizowanego wraz z...
0

Gadające Panamery.

Gadające Panamery. Zebrały się we trzy i pomrukują na mnie co jakiś czas czekając na swoje okienko w #CMZ. To znaczy pomrukują dwie, gdyż jedną z możliwości pomrukiwania na kogokolwiek ewidentnie wykastrowano. Do wyboru, do...
0

Program Kotylion+

Program Kotylion+ W 1930 roku w niewielkim miasteczku Winnenden nieopodal Stuttgart Erwin Lorinser otworzył niewielki warsztat zajmujący się naprawą samochodów. Z czasem skupił się wyłącznie na serwisowaniu aut produkowanych przez Mercedes-Benz, a także na ich sprzedaży. Przygoda z tuningowaniem...