Coś się kończy, coś zaczyna
Coś się kończy, coś zaczyna…
#S5
▪️ ostatnia benzynowa wersja oferowana na rynek europejski
▪️ ostatnia edycja bez „dławika”
▪️ ostatnia z prawdziwym wydechem zamiast „atrapovic’a”
▪️ quattro wciąż na Torsenie
Po dwóch latach (dokładnie co do dnia) i 29 137 km zakończyła się moja przygoda z #AudiS5. Nowy rozdział w historii tego auta napiszą sympatyczny Kamil, wraz ze swoją przeuroczą pierwszą żoną Anią. Żarcik taki sytuacyjny oparty na kawie naszego pierwszego spotkania 😉
Eska sprawowała się wyśmienicie, nie dokuczała, nie grymasiła. Konieczności wymiany termostatu nie liczę. Producent sam sobie winien, więc wymienia bez marudzenia. Przy tej okazji należy dopilnować, aby wymieniono również płyn chłodzący na taki, z którego nie wytrąca się osad. Szukając oszczędności nawet najlepsi potrafią sobie jak widać strzelić w stopę 😉
V6 Turbo ośmiesza fanów downsizingu… autostradowe siorbanie ze zbiornika zależy oczywiście od tego jak bardzo nam się spieszy, ale i tak potrafi zawstydzić te małolitrażowe agregaty aspirujące do miana „eco”. 8/10,5/12 l/100 km to wyniki więcej niż przyzwoite. Przy czym osiągnięcie dwunastki wymaga naprawdę wielkiego pośpiechu.
Kamil zobowiązał się dbać o eSkę z nie mniejszym pietyzmem niż ja, dlatego co jakiś czas go odwiedzę celem przeprowadzenia testu białej rękawiczki. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (co się raczej nie powinno zdarzyć), Kamil otrzyma upomnienie z wpisem do akt #CMZ
Ja zaś zakończyłem proces docierania #RS’a, więc jeśli w najbliższym czasie przemknie obok Was coś wściekle zielonego, to nie będzie to meteor 😁
🔙⛽️🔜
Audi Sieńko i Syn Quality Pro – Bosch Service Jedź & Jedz z CMZ Audi Polska Kacper Szczepański – Fotografia Motoryzacyjna
https://www.facebook.com/CentrumMotoZawady/posts/4140086162727985